מאבק חרדי • ליצמן: תפקידנו לפוצץ את כל המינהרות וה'פירים'

    שלמה בן יוסף | צילום: אילוסטרציה No Comments on מאבק חרדי • ליצמן: תפקידנו לפוצץ את כל המינהרות וה'פירים'
    13:50
    14.05.24
    יונת קפלן No Comments on את לא לבד: איך נחלצים ממערכת יחסים לא בריאה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום בבוקר התכנסה ועדת הכספים בראשות ח"כ ניסן סלומינסקי כדי לדון בחוק "מע"מ אפס" לרוכשי דירות. בישיבה הקודמת לנושא זה, שעסקה בהעברות תקציביות, ביקשו מספר חברי כנסת להעלות הצעה לסדר והביעו ביקורת על יו"ר הוועדה שהחליט להביא להצבעת הוועדה את חוק "מע"מ אפס" במהלך הפגרה.

    ח"כ משה גפני תקף את סלומיאנסקי "ההתנהלות שלך לא ראויה. אתה מתעלם לחלוטין מציבורים גדולים במדינת ישראל. אנחנו נשתמש בכל הכלים שבידנו שביומיים הקרובים, החוק הזה לא יעבור. אם בכל זאת הוא יעבור – לא נוכל לעשות דבר – זו דמוקרטיה. אבל חשוב שתזכור, הבניין הזה הוא עגול מבפנים. אל תחשוב שזה יעבור בשקט". גפני העלה טענות גם בדבר פרסומים על כך שמשרד האוצר אישר העברה של סכום מסויים להתנחלויות בתמורה להעברת חוק "מע"מ אפס" בוועדה. "בגלל 20 מיליון ₪ שקיבלת אתה מוכן להעביר את החוק? הממשלה צריכה את הכסף לדברים אחרים: סיוע בדרום, פתרון בעיית המנהרות. אני מציע שתחליט לא לדון בחוק".

    ח"כ סתיו שפיר אמרה "מפתיעה מאד המחוייבות של הוועדה לבקשה של השר לפיד. אתה בעצמך התנגדת לחוק. מי שמקבל היום כסף בהעברות הם משרד הביטחון, המועצות הדתיות וההתנחלויות. מה הקומבינות שהיו ביניכם כדי שתעבירו את החוק? האם יש ביניכם הסכמים שאתם לא מציגים לנו?"

    ח"כ יעקב ליצמן אמר כי "בכל העברת תקציבים בוועדת הכספים יש מנהרה שדרכה עובר כסף ליעדים אחרים. תפקידנו לפוצץ את כל המינהרות וה'פירים'. אני הולך להיות חייל נאמן ולפוצץ כל מנהרה. לכל העברה תקציבית שמגיעה לוועדה, היא לא שקופה".



    0 תגובות